۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۷۲۲۷۷
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی که در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان‌های بومی منتشر کرده است فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ سال تولید و مهار تورم را تبریک گفت و با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ سال شکست جنگ ترکیبی بود اظهار داشت: «مهار تورم و رشد تولید» زیرساخت جنگ اقتصادی را نابود می‌کند.

به گزارش پایداری ملی، متن این یادداشت بدین شرح است:

نوروز 1402 معطر به عطر دو بهار است. یکی بهار قرآن و دیگری بهار طبیعت. چه خجسته نوروزی که فرصتی برای بازآرایی توامان جسم و جان در آن مهیاست. اما چه خوب است اکنون که به استقبال سال جدید می رویم با نگاهی به سال 1401، درس آموخته هایی را برای طی مسیر به سمت آینده روشن ملت ایران با خود به همراه داشته باشیم.

درس آموخته های سال 1401

سال 1401 به واقع سال بیم و امید بود. ایران اسلامی در سال‌های گذشته روزها و ایام پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، اما به جرات می توان گفت در هیچ یک از این سالها، همه جهان سلطه، نبردی این چنین متحد در برابر ملت ایران به راه نینداخته بود. جنگ پیچیده، ترکیبی و شناختی که علیه ما به راه افتاده بود تاکنون برای هیچ کشوری سابقه نداشت اما با وجود این نقشه که در کشورهایی نیز اثرگذار است، موفق نشدند زیرا محاسبه آنها غلط بود. همچنین ملت ما در جنگ شناختی سال قبل علی رغم مشکلات توانست دشمن را شکست داده و ناامید کرد.

 

محاسبه دشمن غلط است چون ملت ایران را نمی شناسد

به راستی محاسبه دشمن همواره غلط از آب در می آید، چرا که ملت ایران را هرگز نشناخته اند، نمی شناسند و نخواهند شناخت. ملت عزیز ایران پس از 4 دهه تجربه، تبدیل به ملتی با صلابت، قدرتمند، آبدیده، صبور و بصیر شده که به خوبی دوست را از دشمن باز می شناسد.

با این وجود امسال، تنها سال گذر از کوران تلخ ناشی از فتنه پائیز 1401 نبود. بلکه بشارت به آینده روشن را نیز با خود داشت. آن هم زمانی که نشانه های بارز تغییر هندسه قدرت در جهان با  توسعه سیاست آسیایی جمهوری اسلامی توافق سه جانبه ایران، عربستان و چین خود را برای جهانیان نمایان کرد.

شکست دشمن در دوجبهه میدان و دیپلماسی

اکنون دنیا به خوبی دریافته است که در منطقه بدون نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدامی به سرانجام نخواهد رسد. این امر از جمله منافع حاصل از دیپلماسی همکاری و مشارکت در سطح منطقه و توجه به ظرفیت های موجود در غرب آسیا و از نشانه های‌ برجسته افول آمریکا و غرب و شکست رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه است. حالا نظام سلطه در هر دو جبهه شکست خورد است. هم ناکام از به آشوب کشیدن ایران و هم مستاصل از منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران در جهان.

سال ۱۴۰۲ سال غلبه بر جنگ اقتصادی دشمن

بدون شک سال جدید با تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید می تواند سال شیرینی و آسایش ملت ایران در عرصه اقتصادی باشد. زیرساخت اصلی جنگ ترکیبی دشمن عرصه اقتصادی است و جهت‌گیری کلان کشور برای حل مساله اقتصاد و معیشت مردم قطعا سایر اضلاع جنگ ترکیبی دشمن را نیز ناکام خواهد گذاشت.

 به این امید که سال 1402 با چنین تقارن مبارکی، سالی سرشار از موفقیت سربلندی و احسن حال برای همگان باشد. در این ایام یاد و خاطره امام شهدا و همه شهیدان عظیم الشان دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای حرم، سلامت و امنیت را گرامی داشته و این عید خجسته را به ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض می‌کنم.

  

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر